Kaverin kanssa ulkomaille
Hei!
Minä olen lähdössä kaverini kanssa ulkomaille 2 kuukaudseki ja asumme sen ajan samassa huoneessa. Mietiskelin tässä että miten pystymme masturboida koska emme saa omaa rauhaa missään välissä. Mitä teemme asian kanssa? Keskustelemmeko asiasta vai pitääkö kummankin käydä salaa vessassa tumputtamassa?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Tosi kiva kuulla, että olet saanut mukavaa matkaseuraa kaveristasi ja olet jo vähän miettinytkin käytännön järjestelyitä. Olisi tosi hieno juttu, jos pystyisitte keskustelemaan asiasta, sillä voi olla, että kaverisi pohtii ihan samoja juttuja kuin sinä.
Jos kuitenkin tuntuu siltä, että masturboinnista jutteleminen ei ole teille sopivaa, voisi tuo salaa vessassa tumputtaminen olla ihan hyvä juttu. Oletan, että varmaankin masturboisitte joka tapauksessa aivan omassa rauhassanne, joten eipä siitä vessassa masturboimisesta tarvitse pitää sen ihmeempiä puheita. Vessassa asioinnit kun mielletään yleisestikin ihan yksityisiksi asioiksi, joita ei tarvitse toisille selitellä.
Toivottavasti jokin teille molemmille sopiva ratkaisu löytyy. Eiköhän sitä kahdessa kuukaudessa opi tuntemaan toisen rytmin ja tiedä, mikä olisi rauhallisin hetki masturboinnille.
Mukavaa matkaa teille molemmille!
Maija Nieminen