Kenkäfetissin toteuttaminen
Moikka. Olen 40+ mies ja pidempään olen huomannut tuntevani vetoa naisten kenkiin, kadulla,kaupassa, missä vaan näkee naisella ihanat kengät niin tekisi mieli pyytää saada nuolla ja suukotella hänen kenkiä. Miten ja missä tälläistä voisi kokeilla? Ihan ei rohkeus riitä kysyä naispuolisilta ystäviltä.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On muitakin, jotka tuntevat vetoa kenkiä kohtaan ja fantasioivat samanlaisista asioista kanssasi. Fetisseissä ja omissa mieltymyksissä ei ole mitään pahaa, mutta on ymmärrettävää, ettei kaikille välttämättä halua avautua fantasioistaan. Olisiko sinun mahdollista ostaa itsellesi naisten kenkiä, joita voisit suukotella tai nuolla? Tällä tavoin voisit tutustua seksuaalisuuteesi kaikessa rauhassa kotona. Jos tuntuu, että kaipaisit fantasian toteuttamiseen toista osapuolta, voit yrittää etsiä esimerkiksi netin kautta samanhenkistä seksitreffiseuraa. Et ole yksin mieltymystesi kanssa ja netistä voikin etsiä myös muita samoista asioista kiinnostuneita ja kysyä heiltä enemmän vinkkejä ja tietoa fetissin toteuttamiseen liittyen.
Mikäli kaipaisit enemmän tietoa tai tukea tilanteessasi, voit aina soittaa neuvontapuhelimeen. Lisää tietoa fetisseistä saat täältä.
Neuvonnan tiimi