Kiihottavan näyn ajatteleminen ja halu hieroa pippeliä
Oon poika mut mulla on kaveri joka on tyttö ja olin sen luona ja näin vahingossa kun se riisu vaatteita silleen että näin sen pimpin ja pyllyn paljaana. Se ei tiedä et näin niin pitäskö mun sanoo sille et näin sen nakuna vai olla ihan hiljaa vaan. Teki kans mieli hieroo pippeliä kotona kun se oli pystyssä kun aattelin sitä mut sit mietin et se on väärin vai onko se?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Riippuu sinusta itsestäsi ja esimerkiksi kaverisuhteenne tasosta, haluatko kertoa tytölle nähneesi hänet nakuna vai et. Jos jaatte paljon asioita keskenänne ja toiselle on helppo puhua mistä vain, voi tapahtumien puheeksi ottaminen olla helppoa ja luontevaa. Kyseessä oli vahinko ja luottamuksellisessa kaverisuhteessa toiselle voi kertoa mitä vain. Kaverikin saattaa myös ymmärtää, että vahinkoja sattuu.
Jos puheeksi ottaminen mietityttää, voi kertoa suunnilleen samanlaisesta asiasta, joka on tapahtunut vaikkapa jollekin ystävällesi ja seurata, millä mielellä tyttö suhtautuu asiaan. Joillekin tällaiset tilanteet voivat tuntua noloilta. Mikäli päätät kertoa asiasta, on hyvä yrittää tehdä se hienotunteisesti. Päätös kertomisesta on lopulta sinulla. Liikaa ei tapahtuneella kannata itseään kuitenkaan kuormittaa, vahinkoja voi tapahtua kenelle vain.
Toisen näkeminen nakuna voi tuntua jännittävältä ja kiihottavalta. Kiihottuessa pippeli voi nousta pystyyn, eli henkilö saa erektion. Erektiot eivät ole vaarallisia ja muillekin on tuttua saada erektio ajatellessaan esimerkiksi kaveriaan tai ihastustaan.
Erektiossa voi tulla tunne, että pippeliä haluaisi hieroa. Pippeliä saa hieroa, jos se tuntuu itsestä kiinnostavalta ja hyvältä asialta. Pippelin hieromista kutsutaan itsetyydytykseksi. Jotkut harrastavat itsetyydytystä, mutta toiset taas eivät. Erektio laskee kyllä itsestään, jos pippeliä ei halua hieroa. Jos koet, että pippelin hierominen on OK, mutta kaverisi ajatteleminen ei tunnu hyvältä, voi itsetyydytyksen aikana ajatella muitakin kiihottavalta tuntuvia asioita. Kehoaan ja mieltään kannattaa seurata näissä asioissa ja tehdä niin, mikä tuntuu sopivimmalta toimintatavalta.
Jos tuntuu, että kaipaisit vielä neuvoja tai keskustelua tilanteeseesi liittyen, voi asiasta avautua turvalliselle aikuiselle. Myös neuvontapuhelin palvelee sinua, mikäli haluat keskustella tapahtumista tarkemmin. Olemme täällä sinua varten.
Neuvonnan tiimi