Kiihottuminen ulosteista
Mikä saa ihmisen kiihottumaan esim ulosteista? Itselläni tämä on hyvin voimakasta kiihottumista, lapsuudestako vai mistä? Vähän aikaa oli pois fantasia. Mutta nyt taas tullut esiin, olen ihan sinut asian kanssa🤔 tykkään kirjoittaa ulostefantasioita ynms. Ihanat kylppärit innostaa myös leikkii……. miksi ulosteleikkejä pidetään mielenterveysongelmaisten juttuna? Olen ihan terve, mutta se stigma. Olen aika pervo…. mutta ylpeä siitä 😊

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä ja fantasioita. Mitään täysin tarkkaa selitystä ei kuitenkaan ole sille, miksi jokin asia kiihottaa ketäkin. Joitakin voi kiihottaa esimerkiksi ulosteet, toisia taas ei. On hyvä juttu, että pidät itsestäsi sellaisena kuin olet.
Mainitsit, että ulosteleikkejä ei pidetä valtavirran mielestä tavallisena. Tämä saattaa johtua siitä, että ulosteeseen liittyviä seikkoja pidetään leimallisina ja kiellettyinä asioina. Suhtautuminen ulosteleikkeihin voi juontua esimerkiksi lapsena saadusta siisteyskasvatuksesta. Lapsia neuvotaan olemaan koskematta ulosteeseen tai olemaan puhumatta kakkajuttuja. Joitakin voi kuitenkin aikuisena kiihottaa juuri ulosteleikkeihin liittyvä kielletty luonne. Jos itse on sinut asian kanssa, ei tilanteesta tarvitse olla huolissaan. Ulosteleikeissä on hyvä kuitenkin pyrkiä tiettyyn huolellisuuteen hygienian kannalta. Jos kyseiset leikit sinua kiinnostavat, voit harrastaa niitä jatkossakin. Lisätietoa fetisseistä saat täältä.
Neuvonnan tiimi