Kiinnostus nähdä pimppi
mitä luulette että kävis jos kysyisin hyvältä tyttö puoliselta kaverilta että saisinko nähdä sen pimpin? musta pimpit ja alastomat tytöt on tosi kiinnostavia ja siksi haluisin nähdä hänen tai jonkun muun tutun tytön pimpin.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Murrosiässä saattaa monesti herätä toive pimpin näkemisestä. On muitakin, jotka fantasioivat alastomien tyttöjen ja pimppien näkemisestä. Kuvaamistasi asioista on sallittua olla kiinnostunut.
On hankalaa ennustaa, millä tavoin kaverisi suhtautuisi ehdotukseesi. Jotkut haluavat näyttää pimppinsä vain seurustelukumppanilleen, mutta myös muita näkökulmia asiaan voi olla. Hyvän kaverin ehdotukseen saattaa ainakin suhtautua ymmärtäväisemmin kuin ventovieraan ehdotukseen. Ehkäpä kaverin kanssa voisi ensin viritellä keskustelua toivomaasi suuntaan ja testata, miten hän suhtautuisi asiaan yleisellä tasolla puhuttaessa. Joskus toinen saattaa tarvita hieman aikaa ehdotuksen käsittelemiseen. Toiselle kannattaakin antaa tilaa miettiä ja käsitellä asiaa.
Olipa vastaus mikä tahansa, voi pimppien näkemiseen tulla myöhemminkin mahdollisuus. Ei siis kannata olla huolissaan. Tällä hetkellä pimpeistä voi nauttia myös mielikuvien sekä mahdollisen itsetyydytyksen kautta.
Neuvonnan tiimi