kiinnostus pornoon onko sallittua
Hei olen **** (nimi poistettu) olen pohtinut seuraavaa ensinnäkin ihmettelen mistä syystä naiset ovat kiinnostuneita mieslääk ja mies gynekologeista
tiedän varmalta taholta että naiset valitsevat aina ensisijaisesti miesgynekologin ja menevät vain pienen pakon edessä naisgynekologille olen saanut tietää tämän ajanvarausten perusteella miten naiset varaavat yksityisiä tarkastus aikoja.
miesgynekologie ajat ovat täyteen buukattuja kuukausiksi eteenpäin kun naisgynekologeille pääsee parissa kolmessa päivässä mikä osoittaa että miesgynekologien ajat viedään vauhdilla käsistä .?.
ja vielä huomio etsin netistä pornosivuilta filmejä testiluontoisesti ja huomasi että naiskatsojia varten oli netissä satoja mieslääk ja miesgynekologi pornofilmiä mutta mieskatsojille en löytänyt ainoatakaan naislääk tai nais andrologi porno filmiä.?
jokainenhan tajuaa että meitä miehiä ei gynekologit kiinnosta miehiä kiinnostaa naislääk ja nais andrologit mutta miehiä varten ei ole koulutettu lainkaan naislääk eikä nais anrologeja miksi??. kun taas naisia varten on tuhansia miesgynekologeja.?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Alalla on varsin tasapuolisesti sekä mies- että naisgynekologeja ja etenkin nykyään valmistuvista gynekologeista enemmistö taitaa itse asiassa olla naisia. Se kuinka paljon kullakin yksityisellä puolella työskentelevällä gynekologilla on ajanvarauslistallaan vapaita aikoja tai aikoja ylipäänsä riippuu monesta muustakin seikasta kuin lääkärin sukupuolesta. Asiaan vaikuttaa esimerkiksi se työskenteleekö lääkäri yksinomaan yksityisellä puolella vai tekeekö hän töitä myös julkisella puolella, työskenteleekö lääkäri täyspäiväisesti vai osa-aikaisesti jne.
Se millä perusteella potilas valitsee oman lääkärinsä on hyvin yksilöllistä. Jostain potilaasta voi tuntua mukavammalta hakeutua naisgynekologille ja toisesta taas miesgynekologille. Useimmille potilaille lääkärin sukupuolella ei ole kuitenkaan juurikaan merkitystä, vaan tärkeintä on lääkärin asiantuntijuus ja vaikkapa ystävällisyys vastaanottotilanteessa.
Pornossa on käsikirjoitettuja ja näyteltyjä kohtauksia, joissa voidaan käsitellä hyvin erilaisia fantasioita. Hyvin harvoin pornoa katsoessa voi suoraan sanoa, onko kyse mies- vai naiskatsojille suunnatusta pornosta, sillä mieltymykset ja omaa mieltä kutkuttavat fantasiat eivät ole sukupuoleen sidottuja. Pornossa onkin usein jännintä juuri se, että laajasta tarjonnasta voi valita juuri sellaista pornoa, joka tuntuu itsestä mukavalta ja kiihottavalta.
Jokainen erikoistumisopintoihin hakeutuva lääkäri voi pääsääntöisesti päättää itse omien mielenkiinnon kohteidensa perusteella mihin lääketieteen erikoisalaan erikoistuu. Sen enempää gynekologiaan kuin urologiaan ja andrologiaankaan ei ole sukupuolikiintiöitä, eikä kukaan ylhäältä käsin säätele sitä kuinka monta miestä tai naista millekin erikoisalalle hakeutuu.
Toivottavasti tämä vastaus auttoi lääkäreiden sukupuolijakaumaan liittyvissä pohdinnoissasi.
Sexpon neuvonnan tiimi