Kipu peniksessä
Hei! Harrastin tyttöystäväni kanssa seksiä ( hänen ollessa päällä) ja peniksestäni kuului napsahdus, jonka jälkeen minulla on ollut kipua etenkin erektion aikana enkä sen takia ole pystynyt harrastamaan seksiä. Tämä tapahtui noin 2 viikkoa sitten, ja kipu sijaitsee peniksen ”juuressa” keskellä ja vasemmalla yläviistolla. Kävin lääkärissä viime viikolla ja he sanoivat että täytyy vain odottaa, mutta kipu ei ole helpottanut ollenkaan. Peniksessä on vähän kipua myös levossa.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kuvaamassasi asennossa saattaa joskus käydä niin, että vahingossa satuttaa itsensä. Tällaiset tilanteet ovat tuttuja toisillekin. Penikseen liittyvä kipu on ikävä vaiva, joten on hyvä juttu, että olet uskaltanut ottaa asian puheeksi lääkärin kanssa. Yleensä peniksen vammoista kannattaakin kertoa lääkärille mahdollisimman nopeasti, sillä joskus tilanne saattaa vaatia nopeaa hoitoa.
Erilaiset peniksen vammat voivat monesti vaikuttaa heikentävästi seksuaalisen nautinnon kokemiseen. On harmillista, että olosi ei ole helpottunut ollenkaan, vaikket olekaan harrastanut seksiä. Tyttöystävän kanssa voi yhdessä pohtia muita tapoja helliä toista, jos seksin harrastaminen on kivuliasta.
Sinua varmasti auttaisi uusi yhteydenotto lääkäriin. Kipujen kanssa on kurjaa elää ja näin saisit helpotusta ja tarkempia neuvoja tilasi hoitoon. Tilanteessa ei ole mitään noloa ja saisit varmuuden siihen, että kaikki on niin kuin pitää. Voit ottaa yhteyttä matalalla kynnyksellä esimerkiksi terveyskeskukseesi tai varata ajan lääkärin etävastaanotolle. Lääkäriltä voi kysyä vielä tarkentavasti, mikä olisi sopivin tapa helpottaa oloasi. Toivottavasti sopiva auttamismuoto löytyisi.
Neuvonnan tiimi