Kirjotin aikasemmin ekan kerran suunnitelmista ja viime viikonloppuna me tehtiin...
Kirjotin aikasemmin ekan kerran suunnitelmista ja viime viikonloppuna me tehtiin se. Ajattelin, että ottaisin rauhallisesti ja olisin liikkumatta hetken jos meinaisin tulla. Kun sain sen sisään niin heti tuntui pelottavalta, en voinut liikkua ollenkaan. Tuntui että muna sulaa pilluun ja laukesin heti voimatta mitenkään estää sitä. Tunne oli erilainen kuin runkatessa, miten semmosta on mahdollista kestää laukeamatta. En uskalla edes ajatella seuraavaa kertaa kun ihan varmasti sama käy uudestaan.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ei hätää, joskus saattaa laueta hetikin, tällaista voi tapahtua ihan kenelle vain. Vaikka asia ei välttämättä nyt lohduta, voit kuitenkin olla tyytyväinen siitä, että kehosi toimii kuten pitääkin; pystyit saamaan erektion ja siemensyöksyn. Tapahtunut ei tarkoita sitä, ettetkö jatkossa pystyisi säätelemään omaa laukeamistasi. Yleensä tilanne vain vaatii harjoittelua ja saattaa mennä ihan itsestään iän ja kokemuksen myötä ohi. Kotona voit testailla halutessasi erilaisia harjoitteita jo tämän aiemmin linkitetyn artikkelin ohjeen mukaan. Myös siemensyöksyn hidastamiseen tarkoitettuja tuotteita voi ensin testata vaikkapa yksin ja sitten kumppanin kanssa.
Tilanteessa ei ole mitään noloa ja jos tuntuu, ettei kotikonsteista ole apua myöhemminkään, kannattaa jutella asiasta lääkärin kanssa. Tilanteeseen on olemassa erilaisia apukeinoja, joten ethän turhaan murehdi tulevaa. Juttele myös kumppanisi kanssa, sillä joskus jo ihan stressin ja jännityksen poistuminen voi auttaa erektioon ja siemensyöksyyn liittyvissä seikoissa. Halutessasi voit edelleen soittaa neuvontapuhelimeemme tai vaikkapa Poikien Puhelimeen. Kaikkea hyvää sinulle.
Neuvonnan tiimi