Kondomin laittaminen suulla
Haluaisin oppia laittamaan poikaystävälle kondomin suulla. Tiedän, että hän yllättyisi siitä iloisesti. Epäilen vaan, oppisinko tuota taitoa. Miten sitä voisi harjoitella? Eikä saisi rikkoa kondomia hampailla.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kiva kuulla, että haluatte huolehtia kondomin käytöstä seksin yhteydessä. Kaikissa seksin muodoissa onkin tärkeää muistaa kondomin tai suuseksisuojan käyttö. On myös hyvä asia, että varoisit hampaillasi kondomin rikkomista. Ehkäisytehon vuoksi on tärkeää, ettei kondomi rikkoonnu.
Kondomin laittamista suulla voi harjoitella esimerkiksi banaani tai kurkun avulla. Vaikka mainitsitkin harjoittelujen olevan yllätys poikaystävällesi, voi kondomin laittamista kokeilla myös hänen kanssaan. Hän osaa parhaiten opastaa sinua, millainen tapa asettaa kondomi paikalleen tuntuu hänestä sopivimmalta.
Sinua voisi vielä hyödyttää harjoitteluissasi tämä aiemmin annettu vastaus, jossa samaa aihepiiriä on käsitelty. Lisätietoa saat myös neuvontapuhelimesta.
Neuvonnan tiimi