Kuinka tärkeää pojille on seksissä paineiden purkaminen?
Kuinkahan tärkeää pojille on seksissä se paineiden purkaminen? Heille ei taida olla oleellisimpana molempien osapuolten nautinto, vaan se, että saa itse työntää peniksensä johonkin kivaan reikään, ja ruiskia sinne spermat.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On täysin yksilöllistä, kuinka tärkeää paineiden purkaminen seksin kautta kenellekin on. Tilanteet voivat vaihdella myös iän ja elämäntilanteen mukaan. Joillekin paineiden purkaminen oman nautinnon kannalta on merkityksellisempää kuin kumppanin nautinto. Yleisellä tasolla mietittäessä moni arvostaa kumppaniaan ja pyrkii huomioimaan kumppaninsa tunteet ja nautinnon kokemisen seksin aikana.
Mikäli itsestä tuntuu, että toinen ei ota tarpeeksi huomioon kumppaninsa nautintoa, kannattaa asia ottaa puheeksi. Välttämättä kaikki eivät tajua toimineensa väärin. Yhdessä kumppanin kanssa voi yrittää löytää molemmille nautinnollisen tavan harrastaa seksiä.
Jos asia vaivaa jollakin tavalla, saa tilanteesta aina tulla juttelemaan myös neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi