Kummat ansaitsevat enemmän rahaa pornonäyttelijöistä, miehet vai naiset?
Onko tietoa kummat ansaitsevat enemmän rahaa pornonäyttelijöistä, miehet vai naiset? Pitääkö naisen olla isorintainen, jotta kelpaisi pornoon? Ja onko sinne mitään mahdollisuuksia, jos on vähänkään lihava? Eikö takapuoli pidä olla kiinteä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Yleisellä tasolla tarkasteltaessa naiset ansaitsevat pornoteollisuudessa enemmän rahaa kuin miehet. Toki eroja voi ilmetä muun muassa tuotannon ja näyttelijän mukaan. Esimerkiksi kuuluisammalle ja kokeneemmalle näyttelijälle saatetaan maksaa enemmän palkkaa kuin aloittelijalle. Lisäksi rahasumma voi määräytyä pornokohtauksen luonteen mukaan.
Pornossa voi nähdä kaikenkokoisia ja kaikennäköisiä kehoja, rintoja ja takapuolia. Koska ihmisten makuja on erilaisia, tuotetaan myös monenlaista pornoa. Pornonäyttelijän isorintaisuus tai kiinteä takapuoli ei siksi ole mikään välttämättömyys. Myöskin ylipainoisia näyttelijöitä on olemassa. Näyttelijävalinta riippuu paljon tuotannosta, käsikirjoituksesta ja elokuvan tyylilajista. Jotkut saattavat valita rooliin pienikokoisen ja isorintaisen henkilön. On kuitenkin myös elokuvia, joissa näkee muunkinlaisia kehoja. Samastumispohjan takia pornoa pyritään tuottamaan mahdollisimman monipuolisesti. Seksi kuuluu kaikenikäisille ja kaikennäköisille ihmisille.
Neuvonnan tiimi