Kun oma mies ei riitä
Olen onnellisesti ollut 30-vuotta naimisissa, lapset teinejä. En ole erityisesti ollut koskaan miehestäni erityisen kiinnostunut seksuaalisesti ja vuosien varrella halut ja mahdollisuudet ovat todellakin vaihdelleet. Nyt kuitenkin haluni ovat äärimmillään, haaveilen nuorista miehistä, useasta yhtäaikaa, päivittän, öisin taas masturboin. Seksuaalinen kiihotustila on jatkuva. Seksi oman miehen kanssa 1-2 kertaa viikossa on ihanaa mutta ei todellakaan riitä. Miehen kunto ja halut ovat iän myötä hiipuneet. Olen alkanut haaveilla deittipalstoista, maksullisista hyvännäköisistä miehistä. Himot häiritsevät välillä jopa työntekoa, mutta pääosin tuntuu siltä että elän kropassani kaksoiselämää (turvallinen perhe-elämä ja seksuaalinen minä). En oikein tiedä miten suhtautua tähän nuorena tutuksi tulleeseen, palautuneeseen kiimaan..- ?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukava kuulla, että olet ollut onnellisessa avioliitossa. Seksuaalinen halu vaihtelee elämän aikana, joskus se voi tuntua hyvin voimakkaalta ja välillä halua ei tunne lainkaan. Sinulla on lupa nauttia omasta seksuaalisuudestasi. Elämänkaaren aikana voi tulla vaiheita, jolloin omaa seksuaalisuutta haluaa kokeilla toteuttaa uusin tavoin. Ns. kaksoiselämän eläminen voi tuntua raskaalta. Toisaalta meissä kaikissa on erilaisia puolia, jotka korostuvat erilaisissa tilanteissa.
Fantasioissa kaikki on sallittua. Fantasiat voivat olla suuri nautinnon lähde ja voimistaa mielihyvän kokemista esimerkiksi sooloseksissä. Voit lukea fantasioista ja mieltymyksistä lisää täältä.
Halujen eriparisuus pitkässä suhteessa on tavallista. Halutessasi voit ottaa seksielämän tarpeet ja toiveet puheeksi kumppanisi kanssa. Jos keskustelu kumppanin kanssa tai seksin ja seksuaalisuuden käsittely tuntuu vaikealta, voit harkita seksuaalineuvojan kanssa keskustelemista, joko yksin tai kumppanisi kanssa. Voit myös hakea neuvoa tilanteeseesi soittamalla Sexpon neuvontapuhelimeen.
Sexpon neuvonnan tiimi