kyssäri
moi. tää on vähä jännä kysymys mut kysyn silti. oon siis 13v poika ja tykkään sormittaa mun peppuu ja hinkata pippelii samaa aikaan ja mun kysymys on että ku sormiin tulee vähän kakkaa aina sielt pepusta nii onks turvallista nuolla ne sormet sen jälkee ku se on omaa kakkaa kuitenki

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olet tutustunut kehoosi ja löytänyt sinulle sopivan itsetyydytystavan. Ei ole mitään yhtä oikeaa tapaa tuottaa seksuaalista mielihyvää ja tuo peräaukon tienoo on peniksen ja kivesten ohella yksi erogeenisista alueista, joiden kosketteleminen tuottaa seksissä nautintoa.
Kakassa on monia bakteereita, jotka voivat aiheuttaa esimerkiksi ruoansulatuselimistön infektioita. On siis mahdollista sairastua kakasta, vaikka se olisi omaakin. Muiden kakasta on infektioiden lisäksi vaara saada jokin toinen tauti, kuten hepatiitti.
On kiva juttu, että suhtaudut mutkattomasti kehoosi. Jos terveyteen tai seksiin liittyvät seikat mietittyvät sinua, voit olla yhteydessä terveydenhoitajaan ja aina kannattaa jutella myös jonkun luotettavan aikuisen kanssa. Lisätietoa sooloseksistä löydät täältä. Lisäksi sinua voisi myös hyödyttää anaaliseksiä käsittelevä artikkeli, johon on koottu tietoa esimerkiksi turvallisuuteen ja hygieniaan liittyen.
Maija Nieminen