Kysyisin sellaista kun tykkään joskus ottaa imurista letkun pois ja...
Kysyisin sellaista kun tykkään joskus ottaa imurista letkun pois ja lykätä piliäni imuriin sen ollessa päällä kun tekee hyvää ku se imee mut kerran kun leikin ja vaihdoin asentoa nii imuri imasi vahinkossa pallini ja enkä saanu niitä heti irti joten menin paniikkiin ja aloin kiljua valtavasti kun kiskoin palleja irti hädissäni kunnes tajusin sammutta imurin. Pitäisikö mun mennä näyttämään palleja ettei käyny mitään? Kipeä kokemus

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hienoa kuulla, että haluat huolehtia terveydestäsi. Moni muukin on kiinnostunut käyttämään erilaisia kodinkoneita itsetyydytyksen apuna. Imurilla tyydyttäminen voi tuntua ajatuksena kiihottavalta, mutta tietynlainen varovaisuus on hyvä muistaa, sillä kyseessä on sähkölaite, jossa saattaa olla teräviä reunoja tai osia ja laite ei välttämättä ole hygieeninen. Halutessasi voit tutkia, onko markkinoilla sinua kiinnostavia imutehollisia seksileluja, sillä niitä on turvallisempaa käyttää itsetyydytyksen aikana.
Millainen olo sinulla tällä hetkellä on? Alueella voi tuntua kipua ja myös mustelmien synty on mahdollista. Koska kuvailit kokemusta kivuliaaksi ja asia mietityttää sinua, olisi hyvä käydä varmuuden vuoksi vielä lääkärissä. Omasta terveydestä huolehtimisessa ei ole mitään noloa ja saat näin myös varmempaa tietoa tilanteesi suhteen. Hyvää vointia sinulle jatkossa.
Neuvonnan tiimi