Lämmittävän liukuvoiteen käyttö runkkaamisessa
Minun tekisi mieli kokeilla lämmittävän liukkarin käyttöä itsetyydytyksessä. En ole vielä kovin pitkään runkannut, ja pippelin pää on hyvin tuntoherkkä. Onko lämpöliukkarin käyttö varmasti turvallista?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hyvä juttu, että haluat ottaa ennen käyttöä ensin selvää sinua mietityttävästä tuotteesta. Lämmittävää liukuvoidetta voi käyttää runkkaamisen yhteydessä. Pippelin pää on tuntoherkkä alue kehossa, joten aluetta kannattaa kosketella varoen. Etene vain sen mukaan, mikä tuntuu miellyttävältä. Liukuvoide on kuitenkin suunniteltu muun muassa pippelin päähän käytettäväksi, joten sen käytön pitäisi olla turvallista runkkaamisen yhteydessä.
Sukuelinten alueella käytettävissä tuotteissa on hyvä säilyttää tietynlainen varovaisuus, jos epäilee, sopisiko tuote itselle vai ei. Liukuvoidetta voi ensin levittää muulle ihoalueelle ja testata tuntumaa näin. Jos iho reagoisi ärsyyntymällä tai lämmittävä vaikutus tuntuisi liian voimakkaalta, on tuotteen käyttöä parempi välttää sukuelinten alueella. Ennen liukuvoiteen ostamista voit lukea käyttäjien arvioita netin asiallisilta sivuilta ja varmistaa tuoteselosteesta, että tuote sopii sinulle. Tuotteen ostoon saa apua myös kaupan tai apteekin henkilökunnalta. Terveyteen ja kehoon liittyvistä asioista saat tarkemmin tietoa terveydenhoitajalta.
Neuvonnan tiimi