Laukeaminen ennen yhdyntää
Oon ujo ja neitsyt mutta yks vanhempi tyttö kiinnostui musta ja mentiin treffeille. Eilen mentiin hänelle ja tuli mahdollisuus harrastaa seksiä. Kun riisuuduin ja aloin laittaa kortsua, hän otti vaatteita pois. Kun näin ekaa kertaa nakun naisen ja katsoin hänen pimppaansa ja mietin pippeliäni siellä, laukesin heti kumiin ilman kosketusta. Emme harrastaneet seksiä ja meitä harmitti. Mitä sanon hänelle jotta saisin uuden tilaisuuden? Tykkään hänestä ja haluan kokea seksin ja hänen ihanan pimppansa

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa kuulla, että olet löytänyt elämääsi ainutlaatuisen ihmisen. Joskus seksi saattaa päättyä yllättävään laukeamiseen. Laukeamisesta ei kannata nolostua, sillä kyseessä on kehon luonnollinen reaktio. Kuvaamasi tilanne on tuttu monelle muullekin. Myös tyttö varmasti ymmärtää, että kyseessä oli luonnollinen asia, joten tapahtunutta ei tarvitse hävetä.
Tapahtunut saattaa harmittaa. Mitään ei ole kuitenkaan menetetty, aina voi yrittää uudestaan. Toiselle on mahdollista sanoa rohkeasti, että olet kiinnostunut hänestä. Tytölle voi myös kertoa, että toivoisit teidän tapaavan uudelleen, sillä pidit hänen seurastaan. Jos puhe kääntyisi seksiin, voit sanoa, että koet tytön olevan kiihottava ja olisit kiinnostunut kokeilemaan seksiä hänen kanssaan. Jotkut tykkäävät kuitenkin jutella ensin muista asioista ennen seksin puheeksi ottamista. Tällä tavoin tilanne ei tunnu liian hyökkäävältä tai suorasukaiselta. Voit kuulostella tilannetta ja valita puheenaiheet hieman tunnelman mukaan.
Joskus yhdyntään eteneminen onnistuu paremmin hitaasti. Esimerkiksi hyväilyseksin kautta voi tuottaa ja saada samanlaista nautintoa kuin yhdynnässä. Hyväilyseksin avulla oppii myös tuntemaan sekä omaa että toisen kehoa ja sen reaktioita. Myös lantionpohjanlihaksia harjoittamalla saattaa oppia kontrolloimaan paremmin siemensyöksyn tuloa. Vaikka siemensyöksy tulisi herkästi, voi toiselle tuottaa nautintoa esimerkiksi käsillä, suulla tai seksileluilla. Uusi erektiokin saattaa syntyä toista hyväillessä. Kumppanin kanssa kannattaa jutella siitä, millä tavoin voisitte yhdessä kokea nautintoa.
Toivottavasti saisit uuden tilaisuuden. Vaikka asiat eivät sujuneet suunnitelmiesi mukaan, olet jo nyt joka tapauksessa yhtä kokemusta rikkaampi. Ensi kerralla kaikki saattaa mennä toivotusti. Lisätietoa ekasta kerrasta löydät täältä. Jos asia harmittaa, voit tulla juttelemaan siitä neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi