Loukkaava käytös pippelin koon takia
Miksi jotkut ovat niin ilkeitä toisille? Olen ollut jonkun aikaa yhden pojan kanssa, ja kysyin jo, kokeilisimmeko pian seksiä. Poika meni aika vaikeaksi. Ihmettelin minkä takia. Onneksi hän kertoi syyn minulle. Joku tyttö oli nauranut hänelle pienen pippelin takia. Poikaa jännitti kovasti mitä ajattelisin hänen pippelistä. Eikä se edes ollut pieni, vaan jäykkänä aika isokin. Kuinka joku voi loukata toista noin herkässä ja toiselle hyvin tärkeässä asiassa? Se oli satuttanut hirveästi.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kenellekään ei saisi puhua ilkeästi. Varsinkin kehoon ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat voivat loukata ihmistä ikävällä tavalla. On kurjaa kuulla, että tuntemallesi pojalle on naurettu hänen pippelinsä koon takia. Kukaan ei voi itse päättää sukuelintensä ulkonäköön tai kokoon liittyviä seikkoja. Kuten itsekin totesit, lepotilassa olevasta pippelistä ei voi myöskään päällepäin nähdä, kuinka isoksi se tulee kasvamaan erektiossa. Alastomana ihminen voi kokea itsensä hyvin haavoittuvaiseksi, jolloin nauraminen ja kritisointi saattaa aiheuttaa myös epävarmuutta oman kehon suhteen.
Hienoa, että olet suhtautunut toisen tilanteeseen ymmärtäväisesti. Näin kuuluukin toimia. Toista ei kannata painostaa tekemään mitään sellaista, mikä ei tunnu hyvältä. On arvokas asia, että poika on uskaltanut osoittaa luottamusta sinua kohtaan kertomalla omista epävarmuuksistaan ja olemalla edessäsi alasti. Voit kehua poikaa ja kertoa hänelle, ettei hänen pippelinsä koossa ole mitään vikaa. Kaikenkokoisilla pippeleillä voi kokea ja tuottaa seksuaalista nautintoa. Kokonaisvaltaisen nautinnon kokemiseen liittyy myös muitakin tekijöitä kuin pippelin koko. Aina nautinnon kokemiseen ei välttämättä tarvita pippelillä hyväilyä ollenkaan. Jatkossa kannattaa edelleen edetä rauhalliseen tahtiin, jos se tuntuu pojasta hyvältä.
Mukavaa, että olette tavanneet toisenne ja pystyneet keskustelemaan myös vaikeista asioista keskenänne. Lämpimissä ja myönteisissä ihmissuhteissa henkilön on mahdollista voida hyvin ja huomata olevansa arvokas ja oikeanlainen juuri sellaisenaan. Jos tapahtunut vielä vaivaisi poikaa, voi hänet ohjata esimerkiksi soittamaan neuvontapuhelimeen, jossa autamme mielellämme lisää. Myös sinä voit tulla halutessasi juttelemaan kanssamme. Mikäli poikaa kiinnostaa, hän voi myös tutustua häpeää ja itsemyötätuntoa käsitteleviin artikkeleihimme.
Neuvonnan tiimi