Luin tarinan, jossa kaksi miestä harrasti seksiä. Toinen nuoli toisen...
Luin tarinan, jossa kaksi miestä harrasti seksiä. Toinen nuoli toisen anusta ja preppasi sen kielellään, työntäen sen sisälle suoleen siis, ja sitten heillä oli anaaliseksiä ja he suutelivat.Mietin, että eikö tuommoisesta saa karmeasti bakteereja suuhun? Kun yleensä ollaan tarkkoja että pestään kädet kun käydään vessassa ettei ulostebakteerit levitä tauteja yms, ei käy järkeen miten seksissä voi tehdä tuollaista sairastumatta. Ja eikö siinä mene kakkaakin suuhun, maistuu varmaan aika oudolta???

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Peräaukko on yksi kehon seksuaalista mielihyvää tuottavista kohdista. Siksi jotkut nauttivat peräaukon hyväilyistä esimerkiksi kielen avulla. Ennen peräaukon hyväilemistä suulla olisi tärkeää suorittaa sekä alapesu että suolihuuhtelu, jotta hyväilyjen aikana vältyttäisiin sekä hajuilta että mauilta. Joissakin tapauksissa voi käydä niin, että ulostebakteerit aiheuttavat tulehduksen. Myös seksitaudin vaara on olemassa, mikäli sukuelinten aluetta hyväillään ilman kondomia tai suuseksisuojaa. Riskejä voi kuitenkin yrittää minimoida hyvällä hygienialla, sopivilla ehkäisyvälineillä tai välttämällä muiden kehon limakalvoalueiden koskettelemista heti peräaukon hyväilyjen jälkeen.
Eroottiset tarinat ovat fantasiaa ja mielikuvien tasolla on turvallista nauttia seksuaalisuudestaan, vaikkei oikeassa elämässä välttämättä haluaisi toimia samoin. Reaalimaailmassa taas on tärkeää kuunnella omaa kehoaan ja edetä vain sen mukaan, mikä tuntuu itsestä hyvältä. Jos jokin lukemissasi tarinoissa edelleen mietityttää tai haluaisit tietää enemmän seksuaalisuuteen liittyvistä asioista, voit olla yhteydessä neuvontapuhelimeemme. Lisätietoa suuseksistä saat vielä täältä ja anaaliseksistä täältä.
Neuvonnan tiimi