Mä lähetin viestejä yhen tytön kanssa joka on mun luokalla...
Mä lähetin viestejä yhen tytön kanssa joka on mun luokalla ja puhuttiin kaiken laista ja sit jostain syystä alettiin puhua pornosta ja sit se kertoi mulle että kattoo pornoa ja hieroo sen pimppiä samalla. Niin vaikka mä en oo koskaan aatellu sitä tyttöä silleen koskaan aiemmin niin nyt en voi ajatella mitään muuta kuin sitä hieromassa sen pimppiä. Mitä mun kannattais tehdä asialle? Ja halusko se sanoa mulle ton että ajattelisin sitä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On mahdotonta sanoa tytön puolesta, mikä hänen motiivinsa oli kertoessaan sinulle tuon asian. Millainen olo sinulle tuli siitä? On ymmärrettävää ja täysin ok, että nyt ajatuksissasi pyörii kuulemasi asia ja mielikuva hänestä. Jos sinua vaivaa se, voit halutessasi kysyä miksi hän kertoi sen sinulle.
Sinun ei tarvitse tehdä asialle mitään erityistä. Jos koit viestin häiritsevänä, voit kertoa siitä tytölle ja pyytää ettei hän enää kerro sinulle sellaisia asioita. Jos se taas oli enemmänkin mukavaa, niin tuollaisista keskusteluista on lupa nauttia. Ihmiset kokevat tällaiset tilanteet hyvin eri tavoin ja sinulla on oikeus kokea se juuri niinkuin koit.
Oona Turunen