Mä oon ihastunut yhteen tyyppiin ja ollaan ruvettu olemaan kahdestaan...
Mä oon ihastunut yhteen tyyppiin ja ollaan ruvettu olemaan kahdestaan ihan vapaa ajallakin. Mä tiedän että se on harrastanut seksiä mutta en tiedä voinko luottaa siihen jos mentäis yhteen.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kiva kuulla, että olet löytänyt jonkun ihanan ihmisen elämääsi. Kysymyksestäsi ei valitettavasti avautunut täysin, onko tilanne tällä hetkellä sellainen, että itse et ole vielä harrastanut seksiä, mutta toinen on? Liittyykö tämä luottamuspula juurikin tähän seikkaan ja pelkäätkö esimerkiksi sitä, että ihastuksesi katselisi ns. sillä silmällä vielä muita? Vai käyttäytyykö ihastuksesi jollakin muulla tavalla niin, että se saa sinut vielä miettimään, onko hän luottamuksesi arvoinen? Tai onko kenties jokin muu tapaus mennneisyydessäsi saanut sinut kyseenalaistamaan luottamuksen parisuhteessa?
Olipa kyse sitten millaisesta ihmissuhteesta vain, on ihan inhimillistä ensin miettiä, voiko luottaa toiseen henkilöön. Yleensä elämällä suhdetta eteenpäin pienin askelin voi huomata, onko henkilö mielestäsi tarpeeksi luotettava vai ei. Oletteko jutelleet tästä seikasta ihastuksesi kanssa? Voi olla, että huolesi olivat aiheettomia, mutta toki tämän tietää vain ihastuksesi. Jos tuntuu paremmalta jutella ensin jonkun ulkopuolisen kanssa, voit halutessasi soittaa neuvontapuhelimeemme, jossa voimme paneutua tilanteeseesi vielä syvemmin. Toivottavasti kaikki menee hyvin, tsemppiä jatkoon.
Maija Nieminen