Miehen puheet latistivat halun kokeilla yhdyntää
Heippa. Koin hieman kiusallisena, kun miesystävä käytti alapäästäni sellaista sanaa, jota en ole itse käyttänyt. Olen 23v nainen, enkä ole harrastanut aikaisemmin seksiä. Mies ihmetteli sitäkin. Ja vielä enemmän, kun nimitin alapäätäni pimpiksi. Hän käytti sitä toista p-kirjaimella alkavaa sanaa, joka on minusta ruma. Emme lopulta jatkaneet yhdyntään asti, emmekä taida tavata enää. Olenko mielestänne outo, kun koin tämän ikävästi. Tiedän kyllä, että sitä samaa sanaa käyttävät varmaan kaikki muut.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Erilaiset sanat voivat tuntua kiusallisilta ja saada kiinnostuksen toista kohtaan joissain tapauksissa loppumaan. Tällaista voi tapahtua kenelle tahansa, joten et ole ainoa, joka on kokenut vaivaannuttavana toisen puheet seksuaalisuuteen tai seksiin liittyen.
Jokainen ihminen kutsuu sukuelimiä hieman eri nimillä. Tämä on sallittua, mutta voi saada aikaan näkemyseroja kumppanin kanssa siitä, millaiset sanat ovat omasta mielestä soveliaita ja mitkä eivät. Et ole mitenkään outo, jos miesystävän sanat eivät tuntuneet hyviltä. Eroottinen virittyneisyys saattaa helposti kadota, jos tuntee olonsa jollakin tavalla epämukavaksi. Seksiin tulee edetä omassa tahdissa ja itseä miellyttävän kumppanin kanssa. Mikäli nyt ei ollut oikea hetki harrastaa seksiä miehen puheiden takia, kannattaa omaa sisäistä kokemustaan kuunnella. Ihmisten elämät kulkevat erilaisia reittejä ja on muitakin, jotka eivät ole harrastaneet seksiä ikäisenäsi. Tässäkään ei ole mitään outoa tai ihmeteltävää.
Ihmissuhteet saattavat tuntua joskus hankalilta. Mikäli näkisitte vielä, voi miehen kanssa jutella omista tuntemuksistaan. Voi olla, että hän ei tahallaan halunnut loukata sinua sanoillaan, mutta on tottunut esimerkiksi enemmän käyttämään tätä rumaksi kokemaasi sanaa. Jatkossa on mahdollista sopia, että sinun sukuelimistäsi puhuttaessa toivot käytettävän ”pimppi”-sanaa. Jos kuitenkin tuntuu siltä, ettette halua enää tavata toisianne, on tällainenkin lopputulos sallittu. Erilaisista kohtaamisista voi oppia paljon itsestään ja esimerkiksi siitä, mitä haluaa ja toivoo kumppaniltaan. Mikäli tilanne jäi vaivaamaan sinua tai olisit halunnut keskustella ihmissuhteisiin liittyvistä asioista, voit soittaa vielä neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi