Miesten välinen seksi
Hei! Olen vähän alle neljäkymppinen yksin asuva mies. Tähän astiset seksikokemukseni ovat tapahtuneet naisten kanssa, tosin vain maksullisten kanssa. Näissä seksikontakteissa olen aina käyttänyt kondomia niin yhdynnöissä kuin suuseksissäkin. Viime aikoina minua on alkanut melko paljon kiinnostaa seksi miehen kanssa. Olen jo päättänyt, että aion tämän asian myös toteuttaa. Pidän myös hyvin todennäköisenä että seksi miehen kanssa ei jää vain yhteen kertaan. Minua kiinnostaa erityisesti seksi, jossa ollaan partnerin kanssa kasvokkain ja hierotaan vartaloita ja peniksiä toisiaan vasten. Tähän liittyen haluan kysyä paria asiaa. Ensiksikin, onko outoa, että haluan harjoittaa tällaista seksiä miehen kanssa? Entä millaiset riskit on seksitautien suhteen tällaisessa seksissä mikäli kondomia ei käytetä ja toinen tai molemmat saavat siemensyöksyn seksin aikana? Kiitoksia jo etukäteen vastauksista.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Jokaisella on omanlaisensa fantasiat, joista saa mielihyvää. Ei ole mitään yhtä oikeaa tapaa harrastaa seksiä, olipa sitten kyse miehestä tai naisesta. Kertomasi vaikuttaa ihan luonnolliselta tavalta saada sekä läheisyyttä että nautintoa, joten sinulla ei ole syytä tuntea itseäsi tämän fantasian takia oudoksi.
On hyvä juttu, että olet osannut aiemmin huolehtia turvallisuudestasi ja terveydestäsi käyttämällä erilaisissa akteissa kondomia. Kondomi kun on tunnetusti ainoa keino välttää seksitaudit. Senpä takia aina varminta uuden kumppanin kanssa on käyttää suojausta, sillä kuvailemassasi fantasiassakin voi olla esimerkiksi kondylooman tai herpeksen riski. Myös siemensyöksy saattaa lisätä muiden eri tautien mahdollisuutta, etenkin, jos siemennestettä vahingossa päätyisikin limakalvoille.
Varminta on siis käyttää kondomia, näin ainakin voi toteuttaa turvallisesti erilaisia fantasioitaan. Jos aihepiiri vielä mietityttää sinua, voit uudestaankin olla meihin yhteydessä joko täällä tai neuvontapuhelimessamme, juttelemme kanssasi mielellämme.
Maija Nieminen