Mikä olisi hyvä asento kokeilla peniksen työntämistä pyllyyn?
Mikä olisi hyvä asento kokeilla peniksen työntämistä pyllyyn? Olisi hyvä, että eka kerta onnistuisi, eikä tyttöä ainakaan sattuisi, ettei hän alkaisi pelätä pyllyseksiä. Jos on kehon anatomian puolesta joku asento, jossa pylly olisi erityisen rentona, voisimme kokeilla siinä yhdyntää suurta varovaisuutta noudattaen.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hyvä kuulla, että noudattaisitte varovaisuutta anaaliyhdynnässä ja et haluaisi, että tyttöön sattuisi. Tämä on välittävän kumppanin merkki. Nautinnon kannalta onkin oleellista, että kumpikin kuuntelee kehoaan ja etenee vain sen mukaan, mikä tuntuu itsestä hyvältä. Anaaliyhdynnän ei kuuluisi sattua, jos yhdyntään etenee oikein.
Anaaliyhdynnässä on tärkeää rentoutuminen ja hidas eteneminen, jolloin sulkijalihas rentoutuu. Parhain asento löytyy kokeilemalla, mutta esimerkiksi kyljellään makaaminen jalat koukussa voi sopia useimmille. Tärkeintä on, ettei tee mitään, mikä aiheuttaisi kipua. Asentoa onkin lupa vaihtaa, jos se ei jommastakummasta tunnu hyvältä.
Ennen peniksen pyllyyn työntämistä on tärkeää hyväillä peräaukkoa ja sen seutua muille tavoin, esimerkiksi sormella. Sormen voi vähitellen viedä peräaukon sisälle ja jos tämä tuntuu hyvältä, voi lisätä toisenkin sormen peräaukkoon. Sulkijalihaksen rentoutuessa peniksen vieminen sisään onnistuu sujuvammin. Hyväilyissä ja anaaliyhdynnässä on tärkeää muistaa sopivan liukuvoiteen ja kondomin käyttö.
Jutelkaa tytön kanssa kummankin toiveista ja rajoista. Tällä tavoin on helpompaa kokea molemminpuolista mielihyvää. Teitä voisi hyödyttää vielä ennen anaaliyhdynnän kokeilemista aihetta käsittelevä artikkelimme. Artikkeliin on koottu enemmän tietoa asentoihin, hygieniaan ja turvallisuuteen liittyen ja löydätte sen täältä.
Neuvonnan tiimi