Mikä olisi sellainen yhdyntäasento, jossa nainen voisi stimuloida miehen peppua...
Mikä olisi sellainen yhdyntäasento, jossa nainen voisi stimuloida miehen peppua sisältä samaan aikaan sormilla tai jollain lelulla? Kiitos!

Hei, kiitos kysymyksestäsi.
Mietit hyvää yhdyntäasentoa anaalin alueen hyväilyyn. Samaan aikaan yhdynnässä oleminen ja kumppanin peräaukon hyväileminen sormin tai seksivälineellä voi vaatia vähän taituruutta. Jokainen keho on anatomisesti mittasuhteiltaan yksilöllinen, joten itselle sopivat asennot löytyvät parhaiten kokeilemalla.
Jos käytössä on seksivälineitä, ehkä fiksuinta on laittaa ne valmiiksi peräaukkoon ja vasta sen jälkeen aloittaa yhdyntäseksi. Välineiden on tärkeää olla anaaliseksiin tarkoitettuja, jotta ne ovat turvallisia. Anaaliseksiä tehtäessä on muistettava liukuvoide ja rauhallinen eteneminen. Anaalitappi on toki väline, jonka voi vain jättää peräaukkoon samalla, kun harrastaa penis-emätinyhdyntää.
Hyviä asentoja tähän niin sanottuun peggingiin voivat olla, että nainen on miehen päällä, mutta kasvot ovat miehestä pois päin, jolloin hänellä on ”pääsy” miehen anaalinalueelle. Seisomis- tai kylkiasennossa onnistuminen vaatii sen, että naisella on sen verran pitkät kädet, että hän ylettää esimerkiksi liikuttamaan seksivälinettä seksin aikana. Voi myös kokeilla asentoa, jossa makaatte sängyssä vastakkain ja olette yhdynnässä hiukan hajareisin, jolloin nainen voi liikuttaa ja käyttää mieheen esimerkiksi hiukan pidempää dildoa. Jos käytössä on anaalitappi, yhdyntäasento jossa anaalitappia käyttävä istuu ja kumppani on sylissä voi kenties tuntua hyvältä. Liikuttamalla kehoa, samalla anaalitappi voi vähän liikkua mukana.
Tässä vain joitain ajatuksia, harmillisesti emme löytäneet materiaalia, joka olisi vastannut suoraan kysymykseen. Kuten sanottu, toimivin asento löytyy kokeilemalla. Nautinnollisia hetkiä!
Neuvonnan tiimi