Mikä on peegasm ja miten sitä voi toteuttaa?
Mikä on peegasm ja miten sitä voi toteuttaa? Olen kuullut naisten puhuvan siitä ja oman naisystäväni olen huomannut että hän pidättelee pissaansa aina jonkin aikaa ennenkö menee vessaan. Välillä ihan huomautan et pitäskö vessaan kun kädet jalkovälissä pidättelee. Olen myös huomannut että seksin aikana pidättelee ja joskus pitänyt keskeyttää kun hätä mennyt niin kovaksi ettei ole pystynyt pidättelemään..

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pissaan liittyvät asiat voivat kiinnostaa ja synnyttää erilaisia fantasioita tai fetissejä. Fantasioissa tai fetisseissä ei ole mitään pahaa ja niistä voi nauttia joko yksin tai kumppanin kanssa.
Peegasm-termillä tarkoitetaan virtsan pidättämistä orgasmin saamiseksi. On olemassa henkilöitä, jotka tykkäävät toimia edellä mainitulla tavalla. Yleensä pidetään kuitenkin turvallisempana vaihtoehtona sitä, että pissan annetaan tulla silloin, kun pissattaa. Pitkäaikainen ja säännöllinen pidättely voi vaikuttaa joskus henkilön terveyteen. Hyvä siis, jos olet patistellut naisystävääsi vessaan. Naisystävän kanssa voi ottaa aiheen puheeksi ja kysyä, millaiset asiat häntä kiihottavat ja saako hän nautintoa pidättelemisestä. Voitte yhdessä keksiä jonkin molemmille sopivan tavan nauttia seksuaalisuudestanne.
Jos aihepiiri saa aikaan uusia kysymyksiä, voitte olla yhteydessä aiheen tiimoilta seksuaalineuvojaan. Yhteystiedot vastaanotolle löytää täältä.
Neuvonnan tiimi