Miksei suuseksivideoissa näy naisen kasvoja?
Olen ihmetellyt, miksi monet pornovideot ovat sellaisia, ettei naisten kasvoja näytetä. Niissä on yleensä kuvattu pelkkää suuseksiä. Erikoista on sekin, että sitä näytetään pitkiä aikoja kuvakulmaa vaihtamatta. Usein nainen ei ole edes alasti, vaan rintaliivit yllään. Pidän suuseksin katsomisesta, mutta se olisi paljon virikkeellisempää, kun näkisi myös naisen kasvot ja alastoman vartalon.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Suuseksivideot saatetaan kuvata yleensä siitä kuvakulmasta, joka olisi oikeassa elämässä suuseksiä saavan henkilön näkökulma. Ideana saattaa olla, että katsoja eläytyy kohtaukseen aivan kuin saisi itse suuseksiä. Osa videoista voi olla kuvattu myös vain yhden osapuolen nautinto mielessä. Tällöin ei välttämättä koeta tarpeelliseksi ilmaista toisen osapuolen tunteita ilmein ja elein. Materiaalin sisältö riippuu paljon käsikirjoituksesta, tuottajasta ja ohjaajasta, joten omaan makuun sopivia videoita voi halutessaan vielä etsiä ja katsoa.
On luonnollista haluta nähdä myös suuseksiä antavan naisen kasvot ja vartalo. Pornoelokuvia yritetään tuottaa mahdollisimman monen makuun sopivaksi, joten mieleistäsi pornoa on todennäköisesti jossain olemassa. Eri sivustoilta voi yrittää etsiä tarkennettujen tai rajaavien hakujen kautta itselleen mieluisaa materiaalia. Jos mieleistä materiaalia ei ole saatavilla, on omien mielikuvien kautta mahdollista luoda erilaisia itselleen mieleisiä suuseksifantasioita.
Neuvonnan tiimi