Miksi minua alkaa aina pissittää, kun runkkaan? Joka kerran tulee...
Miksi minua alkaa aina pissittää, kun runkkaan? Joka kerran tulee samanlainen tunne. Olen aina lopettanut siihen, koska tuntuu, että jos jatkaisin, en pystyisi pidättelemään pissihätää. Kun odotan hetkisen, pippeli pehmenee ja pissihätä menee ohi. Ohi menee myös halu runkata. Tiedättekö mistä se voisi johtua?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olet tutustunut kehoosi ja haluat tulkita sen eri viestejä. Joskus tuleva orgasmi voi tuntua siltä kuin olisi pissahätä. Pissaa siis ei pitäisi tulla, vaikka siltä vaikuttaisikin. Oletko koskaan käynyt ensin vessassa ennen runkkailua? Näin tiedät, että rakko on tyhjä, joten voit oman mielesi mukaan testata, miltä tuntuisi runkkailla ”pissahädän yli”, eli mahdolliseen laukeamiseen asti. Mikäli pissaaminen edelleen pelottaa, voit runkkailla vessassa, jolloin erilaiset nesteet on helpompi puhdistaa nopeasti pinnoilta.
On myös tavallista, että pippeli laskee, kun runkkausliike tarpeeksi pitkäksi aikaa lakkaa. Kiihottumisen vähentyessä/lakatessa erektio katoaa ja ylimääräinen, paisuvaiskudoksen täyttänyt, veri poistuu. Kiihottumisen loppumisesta tai pippelin laskemisesta ei ole mitään haittaa, joten tästä ei tarvitse olla huolissaan.
Kuuntele siis kehoasi ja etene sen mukaan, mikä sinusta tuntuu hyvältä. Jos sinulle heräsi lisää kysymyksiä, voit kääntyä terveydenhoitajan puoleen tai lähettää meille uuden kysymyksen.
Neuvonnan tiimi