Miksi penikseeni sattuu seksin aikana ? Terskan päähän sattuu eniten...
Miksi penikseeni sattuu seksin aikana ? Terskan päähän sattuu eniten enkä voi jatkaa yhdyntää , en myöskään pysty laueta kerralla vaan spermaa tulee vähän kerralla monta kertaa ja jopa vielä orgasmin jälkeen

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ikävää kuulla, että sinulla on seksin aikana kiputiloja, jotka estävät yhdynnän. Onko tilanne ollut aina samanlainen vai alkanut jossain vaiheessa? Onko sukuelinten alueelle kohdistunut mitään vammaa tai onko sinulla seksitaudin mahdollisuutta? Ilmeneekö kipuja muissa kuin seksiin liittyvissä tilanteissa?
Mikäli yhdynnässä syntyy paljon kitkaa tai yhdyntä kestää pitkään, voi terskan alue tai penis tuntua aralta ja sukuelimiin saattaa tulla esimerkiksi hiertymiä. Nämä menevät kuitenkin itsestään ohi ja yleensä tila on vain ajoittainen. Myöskin sperman suhteen voi käydä joskus niin, että virtsaputken kaarevuuden takia siemennestettä jää virtsaputkeen ja spermaa saattaa valua painovoiman vaikutuksesta vasta hieman myöhemmin ulos.
Näin netin välityksellä on valitettavasti vaikeaa sanoa tarkemmin, mikä tilanteessasi olisi kysymyksessä. Kyse saattaa olla esimerkiksi jostakin tulehduksesta tai rakenteellisesta tilasta, mutta asian pystyy toteamaan vain lääkäri. Kivuista ei ole mukavaa kärsiä, joten tilannettasi voisi helpottaa ajan varaaminen lääkärille, jotta asia selviäisi. Asiaa ei tarvitse häpeillä, sillä tällaisten tilanteiden ratkaiseminen on tuttua lääkärille.
Erilaiset kiputilat voivat haitata omaa henkistä hyvinvointia tai ihmissuhteita. Jos sinusta tuntuu, että tilanne on aiheuttanut hallaa omalle seksielämällesi tai ihmissuhteillesi, olet tervetullut juttelemaan kanssamme uudestaankin. Voit olla esimerkiksi yhteydessä neuvontapuhelimeemme, jossa tilannettasi voidaan käsitellä perusteellisemmin. Toivottavasti löydät sinulle sopivan auttamismuodon. Paljon tsemppiä ja hyvää vointia sinulle.
Neuvonnan tiimi