Miksi se nähdään pahana asiana, jos mies tulee nopeasti yhdynnässä?
Miksi se nähdään pahana asiana jos poika tai mies tulee nopeesti yhdynnässä? Musta se ois vähän niin kuin kehu jos toista haluttais niin paljon panemisen aikana että saisi nopeasti orgasmin. Kiva jos pimppi tuntuu niin hyvältä.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että osaat ajatella asioita myös muista näkökulmista. Ei ole paha asia, vaikka tulisikin nopeasti yhdynnässä. Olet kuitenkin oikeassa siinä, että nopea laukeaminen saatetaan kokea häpeällisenä tai nolona asiana. Syynä voi olla ihmisten virheellisesti opitut asenteet sen suhteen, että miehen tulisi kestää pidempään seksissä kuin naisen. Oikeassa elämässä kumpi tahansa saa laueta ensin. Usein laukeamisen jälkeen on mahdollista saada uusi erektio, jos molemmat haluavat jatkaa vielä yhdyntää. Keho myös kokee seksuaalista mielihyvää orgamin jälkeen, vaikkei yhdyntää enää harrastettaisikaan. Hyväilyjä voi jatkaa tarvittaessa vielä muilla kehonosilla tai seksileluilla, jos toinen/molemmat haluavat kokea lisää seksuaalista nautintoa.
Nopea tuleminen yhdynnässä voidaan kokea kehuna tai kunnianosoituksena. Tällainen ajatustapa saattaa sekä kiihottaa itseä yhdynnän aikana että vähentää suorituspaineita toiselta. Siksi näin on sallittua ajatella jatkossakin. Tärkeintä on, että mukava tunnelma säilyy seksin aikana ja tilanne tuntuu molemmista hyvältä, laukeaisipa sitten nopeasti tai ei.
Neuvonnan tiimi