Miksi tyttöystäväni pillu ei koskaan litise yhdynnässä, vaikka se on...
Miksi tyttöystäväni pillu ei koskaan litise yhdynnässä, vaikka se on hyvin kostunut? Se litinä antaisi lisää nautinntoa minulle.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Jokaisen keho on ainutlaatuinen ja kaikkien pillut eivät litise yhdynnässä kosteudesta huolimatta. Tämä on täysin tavallista ja ihmisen on itse vaikeaa vaikuttaa tilanteeseen. Joskus asentoa vaihtamalla tai liukuvoidetta lisäämällä voi vaikuttaa litinän esiintymiseen. Myös seksikertojen välillä voi olla eroja, joten ei kannata huolestua asiasta.
Mukavaa, että tiedät, millaiset asiat sinua kiihottavat. Tyttöystävän kanssa on hyvä jutella asiallisesti siitä, miten yhdynnästä saisi entistä nautinnollisemman molemmille. Jos haluat, voit tulla keskustelemaan aiheesta myös neuvontapuhelimeen, jossa tilannetta on mahdollista käsitellä tarkemmin.
Neuvonnan tiimi