Miksihän itsetyydytys tuntuu paremmalle, jos ei ole pitkään aikaan pissannut?
Miksihän itsetyydytys tuntuu paremmalle, jos ei ole pitkään aikaan pissannut? Ei toki saa olla hätäkään. Pissalla käynnin jälkeen kiihotus ei jostakin syystä mene yhtä pitkälle, eikä laukeaminen hivele ihan yhtä voimakkaasti.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Jokaisen keho toimii omalla ainutlaatuisella tavallaan. Jotkut saattavat kokea itsetyydytyksen parempana, kun ei ole hetkeen pissannut. Tässä ei ole mitään pahaa.
Pissaamiseen ja itsetyydytykseen vaikuttavat osin samat lihakset. Lihakset saattavat olla juuri sopivassa tilassa sinulle silloin, kun pissaa on jo kertynyt rakkoon, mutta rakko ei ole täynnä. Myös paineen tunne saattaa tuntua mukavalta, mutta ei liialliselta. Kyse voi olla myös vain kehosi ainutlaatuisesta tavasta toimia ja nauttia seksuaalisesti. Muitakin yksilöllisiä syitä saattaa olla tilanteen taustalla. Joka tapauksessa asiasta ei tarvitse olla huolissaan. Itsetyydytystä saa harrastaa omalle keholleen sopivilla tavoilla. Jos jokin jäi vielä mietityttämään, tarkemmin tietoa tilanteestasi ja kehostasi saat terveydenhoitajalta.
Neuvonnan tiimi