Millainen pitäisi olla kiinnostava Tinder-profiili?
Millainen pitäisi olla kiinnostava Tinder profiili? Vaikka oon koetanut lisätä, mitä harrastan, mitä haen, missä paikkakunnalla, millainen olen ja hymy kuvia, mutta ei ”Matchs” tuu!! En ite tajua iskurepliikien tarkoitusta, onko se vitsi, kaksimielinen vai tylsä, kun pidän, jos osapuolella on yhteisiä kiinnostuksen kohteita, utelias, hakee kumppania tai oma ihana persoona. Voiko näkökulmasta vielä parantaa?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Et ole yksin tilanteessasi, sillä ihmissuhteen etsiminen treffisovellusten kautta tuntuu monista muistakin vaikealta. Sopivan ihmisen löytyminen riippuu monesta asiasta, ei välttämättä pelkästään treffiprofiilin sisällöstä.
Olet varmasti osannut kertoa tarvittavat asiat itsestäsi selkeästi. Toista voi lähestyä asiallisesti ja ystävällisesti joko sovellusten kautta tai kasvotusten. Jos vitsailu tai kaksimieliset jutut eivät ole sinulle omin tapa lähestyä toista, on aivan sallittua jättää sellaiset seikat pois profiilista. Luultavasti on muitakin ihmisiä, jotka eivät myöskään välitä vitsailusta tai kaksimielisyyksistä treffiprofiilissa. Tällöin on hyvä, että on olemassa myös niitä profiileja, joissa kyseisiä seikkoja ei ole.
On hyvä juttu, jos olet etsinyt henkilöä, jolla on samanlaisia kiinnostuksen kohteita kuin sinulla. Samantyyppiset kiinnostuksen kohteet ovatkin hyvä pohja yhteiselle tulevaisuudelle. Kumppania voi halutessaan etsiä myös vielä esimerkiksi harrastuksista, tuttujen kautta tai kirjekaveri-ilmoituksen avulla.
Jos haluaisit jutella tilanteestasi laajemmin, voi keskustelu luotettavan tuttavan kanssa helpottaa omaa oloa. Myös neuvontapuhelin palvelee sinua ihmissuhteisiin liittyvissä asioissa.
Neuvonnan tiimi