Millaisilla hinnoilla aloittaa seksityö?
Olen suostunainen aikuinen ihminen ja haluan aloittaa pienimuotoisen seksityön ja toiminnan ns ammattikoskettajana. PRO-tukipiste ei poliittisista syistä anna tukea ja neuvontaa esim hinnoitteluun tai markkinointiin liittyvissä kysymyksissä. Kysynkin voitteko te tehdä niin? Asian googlettaminen on turhaa kun mitään varteen opettavaa ei löydy. En haluaisi mm solidaarisuudesta kanssa-ammattilaisia kohtaan alihinnoitella itseäni, mutta pitää summat myös potentiaalisten asiakkaiden saavutettavissa.

Hei, kiitos kysymyksestäsi. On hieno asia, että mietit seksityöntekijöiden palveluiden hintatasoa sekä sitä, ettet omalla toiminnallasi heikennä tai polje seksityöntekijöiden palkkoja.
Hintatasoon Sexpollakaan ei ikävä kyllä ole antaa konkreettisia vinkkejä. On varmasti totta, että aloitteleva seksityöntekijä joutuu tekemään paljon itsenäistä selvitystyötä. Tämän vuoden aikana FTS Finland (Itsenäisten seksityön tekijöiden suomalainen verkosto) tulee julkaisemaan uusien oppaan, joka toivottavasti antaa vinkkejä myös tähän pulmaan.
Seksityöhön liittyvien palveluiden hintoja voi yrittää kartoittaa katsomalla muiden palveluntarjoajien hinnastoja. Hakusanoilla escort + paikkakunta, voi löytää suomalaisten kollegoiden ilmoituksia ja heidän määrittelemiä hintoja.  Aistientalon nettisivulta löydät hinnaston sekä muiden seksityöntekijöiden nettisivuja.
Seksisaitti-sivu on puolestaan maksullisen seksiin keskittyvä foorumi, jossa ei voi tehdä mainostusta, mutta se voi auttaa pääsemään mukaan sisälle alaan sekä alakulttuuriin.
Toivottavasti sait joitain hyödyllisiä neuvoja tästä viestistä ja onnea tulevaan.
Neuvonnan tiimi