Miltä maistuu neste, jota tytöltä tulee silloin kun hän squirttaa?...
Miltä maistuu neste, jota tytöltä tulee silloin kun hän squirttaa? Onko mahdollista squirtata muulloin kuin orgasmin hetkellä? Tunteeko tytttö orgasmin lähestymisen ennalta?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Emättimen ejakulaatio, eli squirttaaminen, on kehon luonnollinen ilmiö, mutta melko harvinainen tapahtuma. Koska kehoja on erilaisia, voi ejakulaationesteen maussa olla hieman vivahde-eroja. Maku voi vaihdella myös kuukautiskierron eri vaiheissa. Tavallisesti neste kuitenkin maistuu hieman makealta. Lisäksi on huomioitava, että myös seksikumppanin makuaisti on yksilöllinen ja siksi makukokemus voi vaihdella myös maistajan mukaan.
Squirttaamista voi ilmetä orgasmin lisäksi myös kiihottumisen aikana. Monesti tyttö oppii tuntemaan orgasmin lähestymisen ajan ja kokemuksen myötä. Tytöltä on myös sallittua kysyä, onko hän lähellä orgasmia ja millaiset hyväilyt hänestä tuntuisivat miellyttäviltä, jotta hän saisi orgasmin. Keskustelemalla ja kokeilemalla voitte löytää mieluisan tavan tuottaa nautintoa toisillenne.
Mikäli sinulle jäi vielä kysyttävää, voit aina lähettää meille uuden kysymyksen, sillä autamme sinua mielellämme lisää.
Neuvonnan tiimi