Miltä tytöstä tuntuu, kun poika työntää pippelin pimppiin?
Anteeksi outo kysymykseni, mutta miltähän se tytöstä oikein tuntuu, kun poika työntää pippelin pimppiin? Ja millaista se on, kun pippeli liikkuu sisällä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ei hätää, kysymyksessäsi ei ollut mitään outoa. Aina kannattaa kysyä rohkeasti mieltä askarruttavista asioista. On ihan tavallista miettiä seksiin liittyviä tuntemuksia.
Kukin henkilö kokee kuvaamasi asiat omalla ainutlaatuisella tavallaan. Kiihottuneena pippelin työntäminen pimppiin sekä pippelin liikuttaminen pimpissä tuntuvat yleensä nautinnollisilta asioilta. Mielihyvän tunnetta voi kuitenkin olla vaikeaa eritellä sen tarkemmin. Yhdyntä saattaa saada aikaan esimerkiksi tietynlaisen täyttymyksen tunteen niin fyysisellä kuin henkiselläkin tasolla. Kehossa voi tuntua ”kihelmöivältä” ja ”sähköiseltä”. Kaikenlaiset tuntemukset ovat mahdollisia ja sallittuja. Niin kauan kuin hyväileminen tai yhdyntä tuntuu molemmista hyviltä, voi estoitta nauttia tilanteesta ja tutustua kehon reaktioihin.
Neuvonnan tiimi