Seksi ennen aamupissalla käymistä
Minua kiihottaa kovasti ajatus seksistä heti heräämisen jälkeen ennen aamupissalla käyntiä. Minulla seisoo joka aamu. Silloin olisi ihanaa saada pillua. Olenko ihan outo, kun haluaisin tällaista? Ymmärtääköhän tätä kukaan tyttö?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia fantasioita ja niissä ei ole mitään väärää. Toiveesi eivät ole myöskään outoja, sillä useita muitakin kiihottaa aamuseksi. Maailmaan mahtuu monenlaisia ihmisiä ja siksi on mahdollista, että on olemassa myös joku tyttö, joka hyvin ymmärtää kiihottumisesi kohteen. Asiasta kannattaa jutella toisen kanssa ja miettiä, onko fantasia toteutettavissa oikeassa elämässä. Jos ajatus tuntuu hyvältä molemmista, voitte halutessanne myös testata fantasiasi toteuttamista käytännössä.
Keskustelemme kanssasi mielellämme lisää seksuaalisuuteen ja fantasioihin kuuluvista teemoista. Mikäli sinulle herää lisää kysymyksiä, voit tulla juttelemaan neuvontapuhelimeemme.
Neuvonnan tiimi