Minulla ei ole koskaan ollut tyttöystävää. En ole uskaltanut lähteä...
Minulla ei ole koskaan ollut tyttöystävää. En ole uskaltanut lähteä seurustelemaan.Minusta on tullut hyvin naisen kosketuksen tarpeinen. Jos nainen alkaisi olla yhdessä kanssani miten voisin sanoa hänellä että en ole koskaan saanut koskea alastonta naista ja haluaisin hyväillä häntä rintaliivien alta? Haluaisin myös todella paljon nuolla mahdollisen tyttöystäväni pimppiä. Nuolisin aluksi kehoa ja sitten pimppiä. Voisiko hän laskea pikkuhousunsa ja sitten nuolisin vai hyväilisin ensiksi?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On aivan luonnollista kaivata kumppania ja toisen kosketusta elämäänsä. Monesti tuleekin mietittyä, mitä kaikkea kivaa tekisi, jos olisi kumppani seuranaan ja siksi ei ole vierasta myöskään fantasioida erilaisista seksiin liittyvistä seikoista.
Onko jokin tietty seikka, jonka takia et ole uskaltanut lähteä seurustelemaan? Joskus elämä ei valitettavasti tuo eteemme heti sellaista ihmistä, jonka kanssa olisimme kiinnostuneita seurustelemaan tai tunteet eivät aina ole molemminpuoleisia. Tämä voi myöskin vaikuttaa omaan itsetuntoon, vaikka tietäisikin olevansa tosi hyvä tyyppi.
Jos päätyisit kuvailemaasi tilanteeseen, voit aivan rehellisesti kertoa tilanteestasi, mikäli koet sen parhaimmaksi ratkaisuksi. Joillekin naisille tilanne voi olla kiihokekin, joten asiaa ei tiedä, ennen kuin tutustuu paremmin ihmiseen. Jos taas haluat pitää asian salassa, voit aivan hyvin ajatella myös niin, että usein ensimmäiset seksikerrat saattavat olla vähän hapuilevia, kun ei tunne toista osapuolta vielä kunnolla seksuaalisessa mielessä. Siksi voi olla, että nainen ei välttämättä huomaa, oletko aiemmin koskenut alastonta naista vai et. Voit myös pyytää naista kertomaan, miten ja mistä hän toivoo itseään kosketettavan. Näin nainen saa seksuaalista nautintoa mieleisellään tavalla ja sinulla taas ei ole paineita, osaatko arvata oikein, mistä juuri tämä nainen pitää.
Jos asia painaa sinua kovasti ja kaipaisit luottamuksellista keskustelua tilanteeseesi liittyen, voit aina kääntyä esimerkiksi neuvontapuhelimemme puoleen. Onnellisia hetkiä elämäsi varrelle.
Neuvonnan tiimi