Minulla oli vähän rankempi sessio yksin ja nyt kun yritän...
Minulla oli vähän rankempi sessio yksin ja nyt kun yritän vetää esinahan taakse niin terskaan sattuu, pitääkö hakeutua lääkärille?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Joskus seksissä voi vähän innostua ja vasta jälkikäteen huomata, että paikat ovat kipeänä. Oletko havainnut, onko kyse jonkinlaisista hankaumista tai hiertymistä vai onko kenties ilmennyt jo muitakin oireita, kuten turvotusta tms.? Yleensä rankemmankin session jälkeen keho osaa parantaa itse itsensä, mikäli kyse on jostakin hetkellisestä vaivasta, kuten vaikkapa hankaumasta. Jos kyse olisi hankaumasta, voi terskan iholle laittaa ohuelti esimerkiksi intiimialueelle sopivaa Bepanthenia. Mikäli kuitenkin tunnet kipua edelleen useamman päivän päästä ja peniksessä/terskassa näkyy muutoksia, kannattaa olla yhteydessä lääkäriin. Välttämättä kyse ei ole mistään vakavasta vaivasta, mutta tällaisissa tilanteissa on parempi aina varmistaa tilanteen laatu. Voi hyvin nyt ja jatkossa!
Neuvonnan tiimi