Minulla on fetissi naisten vaatteisiin / sadevaatteisiin. Saan niistä paljon...
Minulla on fetissi naisten vaatteisiin / sadevaatteisiin. Saan niistä paljon seksuaalista mielihyvää pukeutumalla niihin olenkin ostanut paljon naistenvaatteita sekä netistä että naisten vaate kaupoista erityisesti erilaisia takkeja ja nahka vaatteita. Masturboin usein ne päällä. En tietenkä kehtaa kertoa tästä muille onko tälläinen fetissi kuinka normaalia moni varmasti ihmettelisi/ nauraisi jos saisi tietää.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä, joissa ei ole mitään pahaa tai hävettävää. Vaikka sinusta voisi tuntua yksinäiseltä tilanteessasi, on maailmassa runsaasti henkilöitä, jotka myös kiihottuvat kuvaamistasi asioista. Joillekin omat seksuaaliset mieltymykset ovat hyvin henkilökohtainen asia ja niistä ei siksi puhuta muille, toiset taas kertovat mieltymyksistään hieman avoimemmin. On jokaisen oma asia, kuinka paljon haluaa toisille avata omia mieltymyksiään.
Jos sinusta tuntuu, että haluaisit vaihtaa kokemuksia tilanteeseesi liittyen tai kaipaisit ideoita tai vinkkejä oman fetissisi toteuttamiseen, on netissä monia erilaisia sivustoja, joilta voit löytää samanhenkisiä ihmisiä. Sivustoja voi etsiä niin suomeksi kuin muillakin kielillä eikä kukaan varmasti naura sinulle kertoessasi fetissistäsi. Jos sinua kiinnostaa, voit halutessasi esimerkiksi tutustua Nahkafoorumi-nimiseen sivustoon. Myös meidän neuvontapuhelimessamme saa kertoa kokemuksistaan ja ajatuksistaan, jos yhtään siltä tuntuu. Olemme täällä sinua varten.
Neuvonnan tiimi