Minulla on paha fetissi harrastaa seksiä auton vetokoukun kanssa. Kiihotun...
Minulla on paha fetissi harrastaa seksiä auton vetokoukun kanssa. Kiihotun aina, kun joku käyttää auton vetokoukkua. Tykkään erityisesti isoista autousta, kuten rekat ja bussit. En kuitenkaan tykkää käyttää kondoomia. Olen ajatellut paljon auton pakoputken nussimista.Onko tämä ollenkasn normaalia? Ja voinko saada tästä tauteja?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia fetissejä ja niissä ei ole mitään pahaa. Niin kauan kuin et loukkaa tai satuta toiminnallasi muita tai kajoa luvattomasti toisen omaisuuteen, voit toteuttaa myös seksuaalisuuttasi vapaasti. Tärkeää olisi tietysti myös huomioida oma turvallisuutensa (esimerkiksi terävät kulmat, pakoputken mahdollinen lämpötila yms.) ja tiedostaa, ettei satuta itseään fyysisesti.
Seksitauteja ei ole toiminnassasi vaarana saada. Mikäli harrastaa seksiä esimerkiksi jonkun näkyvästi likaisen asian/esineen kanssa, olisi kuitenkin hyvä käyttää suojana kondomia, jotta vältetään ikävät infektiot. Jos terveyteen liittyvät seikat vielä askarruttavat, voit jutella asiasta terveydenhoitajan kanssa. Myös meille voi aina lähettää uuden kysymyksen tai soittaa esimerkiksi neuvontapuhelimeemme. Lisätietoja löydät tämän linkin takaa.
Neuvonnan tiimi