minulla on suhde oman veljeni kanssa ja tunteemme on vuosien...
minulla on suhde oman veljeni kanssa ja tunteemme on vuosien saatossa vain vahvistuneet toisiamme kohtaan erillaiseksi rakkaudeksi kuin sisarusten välillä tulisi olla.
välillämme on myös seksiä.
kuinka jatkaisimme suhdetta vai tulisiko se lopettaa ja mitä tekisimme tunteillemme sitten?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hienoa, että uskalsit kertoa täällä sinua vaivaavan asian. Sisarusten välinen seksuaalinen tai romanttinen suhde, eli insesti on tabu lakiin liittyvistä ja sosiaalisista syistä. Laissa insesti on kielletty. Sosiaalinen yhteisö ei myöskään tavallisesti hyväksy insestiä.
Fantasiana insesti on hyvin yleinen ja ajatuksen tasolla asiasta on lupa nauttia ja kiihottua. Esimerkiksi pornosivustoilla perheenjäsenten väliseen seksiin liittyvät tarinat ovat suosittuja. Jännittävät ja kielletyt asiat voivat kiihottaa ja kiehtoa.
Jos asia mietityttää, apuna voi toimia ammattiauttajan, esimerkiksi seksuaalineuvojan kanssa keskustelu, jolloin asiaa on mahdollista käsitellä luottamuksellisesti. Myös neuvontapuhelimeemme voi soittaa asian tiimoilta. Yhteystiedot löytyvät täältä.
Neuvonnan tiimi