Minulla on vaippafetissi ja nyt lomallani olen ajatellut pitäväni vaippoja...
Minulla on vaippafetissi ja nyt lomallani olen ajatellut pitäväni vaippoja mahdollisimman paljon. Olen miettinyt rajojen vetoa, eli onko esimerkiksi ok mennä rokotettavaksi vaippa pöksyissä?Todennäköisestihän rokote tulee olkapäähän, mutta ohjeissa luki, että sen voi antaa myös kankkuun. Tuossa tapauksessahan sairaanhoitaja näkisi vaippani enkä haluaisi pakottaa fetissiäni muille, mutta toisaalta haluaisin olla vaipoissa, kun siihen on mahdollisuus.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olet löytänyt tavan toteuttaa seksuaalisuuttasi. Monet muutkin nauttivat vaippojen käytöstä ja käyttävät vaippoja myös julkisella paikalla. On hienoa, että otat tässä tapauksessa sairaanhoitajan tunteet huomioon ja et halua sanojesi mukaan ”pakottaa” fetissiäsi hänelle, mikäli rokotus ei tulisikaan käteen. Yleisesti ottaen tärkeintä on, ettei loukkaa toisen ihmisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta. Tämä riippuu aina tilanteesta, mutta karkeasti sanottuna, ulkopuolista ihmistä ei saisi ilman tämän lupaa ottaa osaksi omaa fantasiaansa. Jos siis tilanne mietityttää, niin on varminta olla laittamatta vaippaa rokotuksen ajaksi ja vaikka laittaa sitten vaippa heti rokotuksen jälkeen vessassa.
Jos päätät kuitenkin laittaa vaipan, voi hyvinkin olla, että sairaanhoitaja ei tilanteesta kysy sen enempää rokotukseen tarkoitetulla vastaanotolla, vaan olettaa vaipan liittyvän johonkin muuhun seikkaan, esimerkiksi pidätysvaikeuksiin. Ja ainahan asian voi ottaa puheeksi sairaanhoitajan kanssa, jos vain aikaa on, ja kysellä vaippafetissiin liittyviä huomioitavia juttuja.
Toivottavasti löydät halutessasi aikaa vaipan käyttämiseen. Jos asia vielä askarruttaa, voit soittaa puhelinneuvontaamme.
Neuvonnan tiimi