Minulta tulee touhutippoja monesti jo pelkästään siitä, että kirjoittelemme ihastuksen...
Minulta tulee touhutippoja monesti jo pelkästään siitä, että kirjoittelemme ihastuksen kanssa. Onko normaalia? (Jonkun muun kanssa voin kirjoitella vaikka paljon seksuaalisävytteisempiä asioita ilman tipan tippaa.) On ikävää kun ne päätyvät alushousuihin ja tästä syystä stressaan kovasti tapaamistamme, koska se hävettää ja mietin, että miettiikö kumppani että olen tullut housuihin sillä se saattaa näkyä läpi myös. Ainakin aiemmilla kokemuksilla touhutippoja tullut halailusta ja suukottelusta.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kuvaamasi tapahtumat ovat ihan luonnollisia ja moni muukin saattaa kiihottua ihastuksensa kanssa kirjoittelusta ja koskettelemisesta. Touhutipat ovat luonnollinen osa kiihottumista ja niitä ei tarvitse hävetä. On silti ymmärettävää, jos tilanne tuntuu epämukavalta, sillä ihastuksensa edessä haluaa usein olla edustavana.
Ihastuksesi varmasti pitää sinusta, vaikka touhutippoja näkyisikin housujesi läpi. Varsinkin, mitä pidemmälle hyväilyissä edetään, on ihan luonnollista, että saattaa kiihottua ja tämä ihastuskin sen todennäköisesti käsittää. Voihan asiaa pahoitella, jos tuntuu, että tilanne kauheasti nolottaa juuri silloin. Kun asioista puhuu avoimesti, saattaa hävettäväksikin koettu tilanne muuttua luultua vähäpätöisemmäksi. Jos puhuminen tuntuu kuitenkin vielä vaikealta, voit tarvittaessa miettiä esimerkiksi vara-alusvaatteiden kantamista taskussa tai muualla mukana. Myös erilaisilla materiaaleilla ja housujen malliin liittyvillä valinnoilla saattaa välttää tahrojen näkymisen.
Mitään syytä stressaamiseen ei ole, kaikki varmasti sujuu hyvin. Nauti siis uudesta ihmisestä elämässäsi ja katso, mitä elämä tuo tullessaan. Neuvontapuhelimemme palvelee sinua aina, jos tuntuu, että kaipaat vielä tarkempia neuvoja tai tukea tilanteessasi. Lisätietoa touhutippoihin ja erektioon liittyen löydät täältä.
Maija Nieminen