Missä asennossa mies pääsisi työntämään peniksensä mahdollisimman syvälle emättimeen? Olem...
Missä asennossa mies pääsisi työntämään peniksensä mahdollisimman syvälle emättimeen? Olemme olleet yhdessä vain lyhyen aikaa, ja yhdynnässä on käytetty aina lähetyssaarnaaja-asentoa. Haluaisin olla niin lähellä tyttöystävääni kuin mahdollista, ja yhdyntä on mielestäni suurinta läheisyyttä.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olet löytänyt ainutlaatuisen ihmisen elämääsi ja nautit hänen läheisyydestään.
On vaikeaa sanoa tarkasti, mikä olisi asento, jossa pääsisi mahdollisimman syvälle asti. Voitte ensin testata lähestysaarnaajaa niin, että kumppanisi nostaa jalkansa olkapäillesi, jolloin saatat päästä työntymään hieman syvemmälle. Myös takaapäin harrastettavaa ”koira-asentoa”, asentoa, jossa molemmat seisovat kasvokkain ja nainen nostaa jalkansa ylös tai asentoa, jossa nainen makaa vatsallaan, voi testata. Asentojen toimivuus riippuu kuitenkin myös muista tekijöistä, kuten kummankin anatomiasta ja vartalon koosta. Parhain asento löytyy siis vain kokeilemalla. Tärkeintä on, että kummallakin on turvallinen ja miellyttävä olo.
Aina kannattaa myös jutella kumppanin kanssa, mistä hän olisi kiinnostunut ja mitkä seikat hän kokee tärkeiksi, jotta hänelle tulisi tunne läheisyydestä. Näin voitte yhdessä kokea hyvinkin intiimejä kokemuksia niin henkisellä kuin fyysisellä tasolla. Nautinnollisia hetkiä.
Maija Nieminen