Missä paikassa pystyisi näkemään tyttöjä vähissä vaatteissa?
nyt kun on syksy ja taas kylmää niin missä paikassa pystyis näkemään tyttöjä vähissä vaatteissa? lupaan että en tuijota tai käyttäydy tyhmästi mutta ois vaan kiva nähdä niitä edes

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On hyvin tavallista, että tyttöjen katseleminen saattaa kiinnostaa. Syksyllä on hankalaa nähdä ketään vähissä vaatteissa. Ainoa mahdollisuus nähdä ihmisiä kevyemmissä vaatteissa on lähinnä sisätiloissa. Voit tarvittaessa pohtia, missä paikoissa ihmisillä on kevyemmin päällä ja valita tällä tavoin sinulle sopivan paikan katsella ihmisiä. Toinen vaihtoehto on tutustua paremmin johonkin kivaan tyttöön ja kysyä häneltä, voisiko hänet joskus nähdä vähissä vaatteissa. Tällaiset asiat saattavat olla silti hankalia puheenaiheita tai eivät muutoin sovellu omaan elämäntilanteeseen. Yksi keino on fantasioida tytöistä, jotka ovat vähissä vaatteissa tai katsella heitä lehtien kuvista tai videoilta.
Hienoa, ettet tuijottaisi tai käyttäytyisi sopimattomasti, jos näkisit jonkun kevyemmässä vaatetuksessa. Kenellekään ei saisi tulla epämukava olo toisen katseesta tai käyttäytymisestä. Vaikuttaa siltä, että osaat omassa tapauksessasi ottaa toisen tunteet huomioon. Jos haluat jutella kasvuun ja kehitykseen liittyvistä asioista, voit soittaa neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi