Mistä löytäisin itselleni naisen?
Hei.mistä löytäisin itselleni naisen kun tuon tinderin kautta ei oikein ole löytynyt joitakin keskusteluja, olen muutamien kanssa käynyt mutta ne eivät ole johtaneet mihinkään tapaamisiin.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Parisuhteen muodostaminen voi tuntua joskus hankalalta. Hieno juttu, että olet rohkeasti kokeillut naisiin tutustumista Tinderissä. Riippuu paljon siitä, millaisia naisia kulloisellakin hetkellä sattuu Tinderissä olemaan. Aina joka hetki lähtee ja liittyy ihmisiä johonkin treffipalveluun. Siksi eri treffipalveluita voi testata uudestaan myöhemminkin.
Ei ole olemassa mitään yhtä tiettyä keinoa löytää itselleen kumppania. Jotkut saattavat tosiaan saada seuraa treffisovellusten tai -sivustojen kautta. Osa löytää tuttujensa tai uusien (naisvaltaisten) harrastusten kautta kumppanin. Voisiko jokin uusi harrastus esimerkiksi tanssin, taiteiden, eläinten tai käsitöiden parissa kiinnostaa? Tällaisissa harrastuksissa on monesti valtaosa naisia. Myös kirjekaveruuden avulla saattaa löytää uusia ihmisiä elämäänsä. Kirjekaveria etsiessään kannattaa kertoa parisuhdetoiveistaan. Lisäksi erilaisia pikatreffitapahtumia voi etsiä ja testata niitä. Tutustumalla uusiin ihmisiin saattaa saada ainakin lisää tuttavuuksia, joiden avulla voi olla mahdollista löytää kumppani itselleen. Myös muita tapoja kumppanin löytymiseen voi keksiä tuttavien kanssa lisää.
Ei kannata lannistua, olet tutustumisen arvoinen ihminen. Joskus etsintään vain kuluu aikaa. Jos asia painaa sinua, voit tulla juttelemaan asiasta neuvontapuhelimeemme.
Neuvonnan tiimi