Mistä makukondomeja saa?
Voitteko kertoa vähän makukondomeista? Itse en tiedä niistä mitään. Olen ollut yhden kivan tytön kanssa jonkun aikaa, ja tyttö kertoi minulle sellaista, että haluaisin päästä kokeilemaan sitä. Hän antaisi minulle suuseksiä, jos löytäisin jostakin mansikan tai vaniljan makuisia kondomeja. Mistä niitä saa? Ovatko kalliita? Jos niissä säilyy maku, minulla olisi edessä tosi kiihottava kokemus.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Makukondomi on tavallinen kondomi, mutta siihen on lisätty makua. Makukondomeja on saatavilla lukuisia eri makuja. Maun tarkoituksena on tuoda mukava lisä yhteiseen (suu)seksiin. Makukondomien lisäksi on myös saatavilla suuseksisuojia, joissa on eri makuja. Kondomin tai suuseksisuojan avulla voidaan välttää suuseksissä mahdollisten seksitautien tarttuminen.
Mainitsemiasi mansikalta ja vaniljalta maistuvia kondomeja voi ostaa esimerkiksi netistä. Voit löytää eri kauppoja ja kondomivaihtoehtoja vaikkapa hakusanalla ”makukondomi” ja lisätä hakuun mukaan mieleisen makuvaihtoehdon. Kondomeja on mahdollista ostaa myös lajitelmana myytävissä pakkauksissa. Lisäksi apteekeista ja tavallisista kaupoista saattaa löytää makukondomeja, mutta tarjonnassa on vaihtelua apteekkien ja kauppojen suhteen.
Makukondomit eivät ole kovinkaan paljon kalliimpia kuin ”tavallisetkaan” kondomit. Makukondomipaketti maksaa netissä keskimäärin 6-10 euroa. Hinta vaihtelee liikkeen, valmistajan ja pakkauskoon mukaan. Myös maulla varustetut suuseksisuojat ovat samaa hintaluokkaa makukondomien kanssa.
Kiva juttu, että olette pystyneet puhumaan seksiin liittyvistä asioista. Suuseksiä voi kokeilla, jos se tuntuu molemmista hyvältä. Turvallisesta suuseksistä löydätte tietoa tästä artikkelista.
Neuvonnan tiimi