Mistä naisista pitävä nainen löytäisi seuraa netistä?
Mistä naisista pitävä nainen löytäisi seuraa netistä? Tinderistä en ole kuullut mitään hyvää, Suomi 24:ssä on tietovuoto, Qruiser on kuollut ja Ockupidista on negatiivisia kokemuksia. Etsin vakavaa suhdetta.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että oletkin jo kokeillut erilaisia palveluja. On hankalaa sanoa, mikä treffisivusto tai -sovellus olisi mainitsemiesi lisäksi sekä turvallinen että hyvä keino löytää vakava suhde. Suhdetta voisi yrittää etsiä muun muassa erilaisten sovellusten (esim. HER tai SPICY) kautta. Myös Bumble-sovellusta voi kokeilla, jos asettaa tietoihin etsivänsä naista.
Treffisivustojakin kannattaa kokeilla. Monella sivustolla voi määritellä olevansa nainen, joka etsii naista. Tällaisia sivustoja ovat esimerkiksi Happy Pancake Suomi, EliittiKumppani ja Deitti.net.
Joskus seuraa saattaa löytää netin lisäksi myös ns. perinteisistä paikoista, kuten esimerkiksi uuden harrastuksen kautta tai ravintolasta. Aihepiiri on hyvin yleinen mietinnän aihe ja jos sinua kiinnostaa, on Ranneliike.net koonnut Sateenkaariystävällisten palvelujen oppaan, jonka avulla voi löytää itselleen ainakin uusia tuttavuuksia esimerkiksi järjestöjen kautta. Mikäli asia kiinnostaa sinua, voit myös kysyä vaikkapa Setan sivujen kautta, olisiko omalla paikkakunnallasi tapahtumia tai toimintaa, joissa on mahdollista löytää itselleen seuraa.
Toivottavasti jokin edellä mainituista palveluista auttaa sinua eteenpäin kumppanin etsinnässä. Tsemppiä jatkoon.
Neuvonnan tiimi