Mitä kannattaa tehdä jos on pornoa tai muita seksuaalisia sivuja...
Mitä kannattaa tehdä jos on pornoa tai muita seksuaalisia sivuja selaillessa eksyy aina sukulai seksiin liittyviin asioihin ja tämä aiheuttaa ahdistusta. Itsellä siis ei ole mitään mielenkiintoa omiin sukulaisiin mutta tollasena näyteltynä tai kirjotettuna se on koukuttavaa. Välillä haluaisin vaan sessioiden jälkeen leikata kyrvän irti kun iljettää mitä juuri katoin/luin ja mitä siitä seurasi

Hei ja kiitos kysymyksestäsi.
Kurja kuulla, että sinulla on tullut noin huono fiilis sukulaisseksiä sisältävän pornon käytön jälkeen.
Fantasioiden maailma on rajaton ja fantasia on eri asia kuin teko. Mielen luomassa fantasiamaailmassa tosimaailman rajat ja lait eivät päde – ja usein juuri tämä tekeekin fantasioista niin kiihottavia. Erilaisia tabuja ja jollakin tavoin kiellettyjä asiota koskevat fantasiat kuuluvat ihmisten yleisimpiin seksifantasioihin. Valtaosa ihmisistä fantasioi asioista, joita ei edes haluaisi toteuttaa todellisuudessa. Tässä ei ole mitään pahaa.
Sukulaisseksin ajatuksesta kiihottuminen on hurjan tavallista. Esimerkiksi hakusana ”step mom”, suomeksi ”äitipuoli”, oli internetin suosituimman pornosivuston neljänneksi suosituin hakusana vuonna 2018. Kaikenlaisista fantasioista on lupa nauttia, eikä fantasioiden sisältö kerro ihmisestä tai siitä, miten ihminen haluaisi todellisuudessa toimia.
Usein se, että yrittää jyrkästi kieltää itseltään jotakin tai se, että yrittää olla ajattelematta jotakin, tuo kielletyn asian vahvemmin mieleen. Voisiko tieto siitä, että fantasioiden maailmassa kaikki on okei, vähentää ahdistustasi?
Toivoisin, että tämä vastaus on lievittänyt huoltasi. Jos kuitenkin asia edelleen mietityttää ja haluaisit jutella lisää niin kannustaisin sinua soittamaan neuvontapuhelimeemme, jonka soittoajat löydät linkin takaa.
Maria Vihlman