Mitä mä teen kun mulla on ollut pitkään vaippafetissi et...
Mitä mä teen kun mulla on ollut pitkään vaippafetissi et tykkään kusea vaippaan ja oon yrittänyt päästä siitä eroom mut sitten se tulee uudestaa halu käyttää vaippoja

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia fetissejä, jotka voivat piristää seksielämää olemassaolollaan. Fetisseissä ei ole mitään pahaa tai väärää. Joskus kuitenkin omat seksuaaliset mieltymykset voivat aiheuttaa hämmennystä tai monia muita tunteita.
Et avannut sen tarkemmin, miksi sinulla on tunne, että haluaisit päästä eroon vaippoihin pissaamisesta. Kuvaamassasi fetississä ei ole mitään kummeksuttavaa, sillä moni muukin ihminen tykkää vaipoista ja niihin pissaamisesta. Joillekin se voi olla enemmän satunnainen ”harrastus”, toiset taas tykkäävät käyttää vaippoja useamminkin. Kaikenlaiset variaatiot ovat sallittuja, kunhan hygieniasta pidetään huolta.
On silti ymmärrettävää, että joskus ajatukset risteilevät melkein väkisin johonkin omassa mielessään kiellettyyn aiheeseen, varsinkin silloin, kun yrittää ajaa tällaisia ajatuksia pois mielestään. Erilaisia tuntemuksia voi joskus olla haastavaa käsitellä yksin ja jos sinusta tuntuu, että tilanne aiheuttaa jonkinlaisen ristiriidan mielessäsi, voit aina soittaa esimerkiksi neuvontapuhelimeemme. Olemme täällä sinua varten. Lisätietoa fetisseistä saat vielä täältä.
Neuvonnan tiimi